Picture

Picture

2015年2月5日 星期四

丼丼屋

滑蛋吉列廣島蠔

松葉蟹肉沙拉

豚肉茄子串燒

天婦羅魷魚鬚

24 則留言:

  1. Rose午安! 小雲嚟喇! 哈哈哈!~
    正正正, Yummy!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小雲,晚上好! 呢間食過幾次,都仲係咁好食,哈哈!

      刪除
  2. 我都係愛食蠔多啲,呢度二人食嗎?好似多咗啲,但三人食又唔太夠,除非三個都係女士啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個人食,岩岩好食哂! 三個唔夠食嫁!

      刪除
  3. Rose,我現用緊個網誌有好大問題,Google都唔理我,我只好用回以前那個Blog吧!
    (My Blog ) http://hunter0001.blogspot.hk/,
    (G+ ) google.com/+StephenShum

    回覆刪除
  4. 今晩六合彩我中咗三個字呀,啲運仔返來了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係中左三個字,好耐冇中過啦! 新一年,大家都有運行!

      刪除
  5. 日本食品中比較中意.... 清酒
    特別係中意䏲人飲清酒 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇人飲,點解唔自己飲呀?

      刪除
    2. 自己也飲, 不過見到飲人到唱歌和傻笑...好好玩

      刪除
    3. 我唔係好飲得嫁! 飲少少都會面紅嫁!

      刪除
  6. 相中的豚肉茄子串燒......當中的豚肉係河豚肉定豬肉呀??

    回覆刪除