Picture

Picture

2014年5月28日 星期三

雷生春堂



雷生春位於香港九龍旺角荔枝角道塘尾道交界,
是具有古典意大利建築特色唐樓建築物的名字源於一對對聯
寓意雷生春所生產的藥品能夠妙手回春。
業權原本由
九龍巴士創辦人之一雷亮(又名雷鴻維)持有,2000年,其後人捐贈給港府,後被香港特區政府列為一級歷史建築20124月更活化成為非牟利機構經營的中醫診所





舊相片

[雷生春] 移交時,留下部份舊物。

1) 瓦缽
  3 & 4)  茗器


5) 妝鏡



磨盆


石刀






11 則留言:

  1. 雷生春我細個時老豆帶我行街已見過了,但好多年都冇行經這裡,現在睇番令我想起童年往事。

    回覆刪除
  2. 嘩,週四啲六合彩有五千三百萬呀,千萬咪走雞呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩...一定要買呀! 你買幾多錢呀?我買一佰!

      刪除
    2. 我諗住買三張电腦六十蚊呀!

      刪除
    3. 哈哈,我同你一樣買左三張電腦!

      刪除
    4. 六合彩又冇人中呀,去到6600萬呀,天呀!!!!!!!!!!

      刪除
    5. 你擺左陣,應該實中嫁!

      刪除
    6. 我擺陣,人地又擺埋一份,咁咪分薄晒囉!

      刪除
  3. 座建築物很有當年的特色, 能夠讓大眾參觀更能活化她的價值…
    有機會我都想參觀下~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 座建築物好有特色,所以入去影吓相!好彩可以影相,原來入面仲有涼茶飲嫁!

      刪除