Picture

Picture

2014年4月20日 星期日

西沙茶座


















































22 則留言:

  1. 咁多人在海灘放風爭,嗰度係邊度呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係西貢泥涌,我地係西沙茶座對面行入去! 我第一次去的!

      刪除
  2. 西沙茶座是在西貢嗎?須要提早訂位嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,西貢! 我地食下午茶冇訂位,不過你可以訂位,我見有人訂左位,應該食晚飯!

      刪除
  3. 寧靜的一天, 暢海陸空遊!

    回覆刪除
  4. 食物唔錯喎 , 謝謝分享 !

    回覆刪除
  5. 環境不錯,還以為你去了內地玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,茶座食物唔錯,下次可以去西貢行吓!

      刪除
  6. 西貢有個咁好地方 ..正呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都第一次去咋! 環境唔錯!

      刪除
  7. 既可行吓又可坐坐茶座, 是一處好去處~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,茶座食物好好味! 我都係第一次去咋!

      刪除